احترام به معناي احساس ارزش براي کسي است و خود فرد آن را به دست مي آورد ، احترام گذاشتن به ديگران نشانه اين است که شما نيز قابل احتراميد اگر به ديگران احترام نگذاريد ديگران شما را به چشم انسان بي محبت نگاه مي کنند.در احاديث نکات جالبي در مورد احترام نبي مکرم اسلام صلي الله عليه و آله و سلم آن شخصيت بي بديل ، در پيرامون احترام به ديگران مطالبي بيان شده است که به طور خلاصه مي توان گفت. آن حضرت به هيچ کسي با انگشت خود اشاره نمي کردبلکه با تمام دست اشاره مي فرمودند. هر گاه با کسي دست مي داد تا طرف مقابل دست خود را نمي کشيد آن حضرت اقدام به اين کار نمي کرد. هرگاه يکي از اصحابش خدمت آن حضرت وارد مي شد به احترام او بر مي خاست و عباي خود را برايش پهن مي کرد. نگاههاي خود را ميان مردم مساوي تقسيم مي کرد .برچسبها: پرسش مهر، احترام، عقاید، تفاوت چند نکته درمورد ادب در گفت و گو...ما را در سایت چند نکته درمورد ادب در گفت و گو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 23:27
احترام گذاشتن به ديگران نشانه عظمت وبزرگي:هر انساني براي خود احترامي قائل است . زماني كه به عقايد ،كارها وسلیقه هاي افراد در حد ومحدوده خودشان احترام بگذاريم وسعي نكنيم هميشه در پي رد كردن آنها برآييم ديگران ما را به رسميت مي شناسند چرا كه مردم عادتا با كسي كه به آنان احترام بگذارندونسبت به ايشان ابرازتوجه وقدرداني كنندانس والفت مي گيرندپس براي جلب مردم آنچه مي خواهند بايد به آنان بخشيد . بديهي است كه مردم براي دوستي ورزيدن با افراد مال و منزل نمي خواهند بلكه صرفاً خواهان احترام و بزرگداشت خود از سوي آنان مي باشند . چرا كه مردم خود را دوست دارند و هر كس براي خودش جهاني دارد مملو از آراء وعقايد و نظرات متعددي كه همين عقايد انسانها رااز هم جدا مي كند و دنياي هر فردي براي خودش محترم است پس كسي كه به آنان احترم بگذارد و به عقايد آنان توجه نمايد . دوست مي دارند وكساني را كه عقايد آنان را ناديده گرفته و به شخصيت آنان احترام نمي گذارند نزد آنان هيچ محبوبيتي ندارد .برچسبها: پرسش مهر، احترام، عقاید، تفاوت چند نکته درمورد ادب در گفت و گو...ما را در سایت چند نکته درمورد ادب در گفت و گو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 204 تاريخ: چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 23:27
جدیدترین مطالب
لینک های مفید
خبرنامه
گالری تصاویر
***از بازدید شما متشکرم***
چگونه با افراد غیرقابل تحمل کنار بیایید؟
همه ی ما افرادی رو کنار خودمون داریم که نمیشه خیلی خوب باهاشون ارتباط برقرار چند نکته درمورد ادب در گفت و گو...ما را در سایت چند نکته درمورد ادب در گفت و گو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 215 تاريخ: چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 23:27
رفتار و عملکرد معلم می تواند زمینه های رشد خلاقیت را در دانش آموزان ایجاد کند. طبق الگوی جدید، معلمان از طریق پنج عملکرد اساسی می توانند زمینه های رشد خلاقیت را در دانش آموزان فراهم کنند. این پنج عامل شامل عوامل شخصیتی، حرفه ای، برنامه درسی، محیط آموزشی و ایجاد فرصت هایی برای حل مسئله است.معلم خلاق، محیط آموزشی و برنامه درسی مناسب می تواند دانش آموز را خلاق کند و این سه اصل الگوی سیستم خلاق ویلیامز هستند.منبع :آفتاب
ما را در سایت چند نکته درمورد ادب در گفت و گو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 209 تاريخ: چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 23:27
كودكان امروز، لازم است بزرگسالاني خلاق و مبتكر باشند، زيرا جهان به سرعت در حال تغيير و دگرگوني است و آنان نياز دارندبراي رويارويي با مشكلات و فائق آمدن بر آنها خلاقانه فكر و عمل كردن را بياموزند.بيشتر بزرگسالان هيچگاه فكر نميكنند كه چگونه ميتوانند خلاق و مبتكر شوند، زيرا نه يك رشته هنري خاص را كه منجر به شكوفا شدن استعدادهاي آنها شود، دنبال ميكنند و نه سعي دارند ميان دانستهها و پديدههاي محيطيشان ارتباطي جديد برقرار كنند. در صورتي كه خلاقيت، ابتكار و نوآوري مرحلهاي از رشد عقلي است كه ميتواند منجر به ساخت و ايجاد موقعيتي براي راحتتر زيستن شود.نويسنده:فاطمه ميرزائيمنبع: راسخونبرچسبها: خلاقیت مدرسه چند نکته درمورد ادب در گفت و گو...ما را در سایت چند نکته درمورد ادب در گفت و گو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 201 تاريخ: چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 23:27

چند نکته درمورد ادب در گفت و گو...ما را در سایت چند نکته درمورد ادب در گفت و گو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 208 تاريخ: چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 23:27


از ستمگر چه ممكن است ادب
شعله را بجيب پا بهواست
بيدل دهلوي
حافظ به ادب باش كه واخواست...............
ما را در سایت چند نکته درمورد ادب در گفت و گو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 168 تاريخ: چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 23:27
ما را در سایت چند نکته درمورد ادب در گفت و گو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 23:27
ما را در سایت چند نکته درمورد ادب در گفت و گو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: سه شنبه 5 دی 1396 ساعت: 23:31
***از بازدید شما متشکرم***
خشونت در مدرسه
مدرسه، اغلب نخستین مکانی است که مجبوریم با دیگران زندگی کنیم. مدرسه، جدا و متفاوت از جامعه نیست.وقتی در جامعه خشونت هست، در مدرسه هم هست، ولی مدرسه محلی است که برای زندگی آینده آماده می چند نکته درمورد ادب در گفت و گو...ما را در سایت چند نکته درمورد ادب در گفت و گو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: سه شنبه 5 دی 1396 ساعت: 23:31